fbpx

Het stappenplan van het rebranding proces

Hallo ondernemer!

Je bent al een tijdje zelfstandig en je wilt graag je zaak verder uitbouwen? Je beseft dat je hiervoor je merkimago zal moeten vernieuwen? Ben je bereid je merk te herdefiniëren en misschien zelfs je naam te veranderen zodat je bedrijf kan groeien? Kortom, ben je bereid een rebranding door te voeren? Dan ben je hier aan het juiste adres!

Zelfs voor de meest doorgewinterde ondernemer komt er een moment waarop hij hoopt dat iemand hem de weg zal wijzen naar meer omzet en meer merkbekendheid via een rebranding.

Omdat ik graag de lezers van mijn nieuwsbrief wil belonen, heb ik een plan opgesteld die in grote lijnen het verloop van zo’n rebranding toont. Deze wegwijzer kan als basis dienen om te zien waar je al staat en wat je nog allemaal moet doen om je doelen te bereiken.

Wanneer je beslist om je tijd en geld in een rebranding te stoppen, dan kan je dat beter al vanaf het begin juist doen! Dit stappenplan helpt je om over je eigen zaak na te denken en bepaalt hoeveel tijd en middelen je zal nodig hebben tijdens dit proces.

Ik weet dat je dit stappenplan van rebranding wel leuk zal vinden, omdat je er op een snelle en schematische manier het volledige proces ziet.

Vul het formulier in en we sturen het stappenplan naar je op.

 

Groetjes,

Andrea Ramos C.

Het stappenplan van het rebranding proces

Voordelen van het stappenplan van het rebranding process

  • Het helpt je na te denken over de beste manieren om je merk nieuw leven in te blazen
  • Het helpt je alle acties van het hele rebranding proces in één oogopslag te zien. Bovendien kan je het afprinten en aankruisen welke stappen je al ondernomen hebt.
  • Het bespaart je tijd: je moet zelf geen actieplan meer opstellen om je merk aan te passen of te vernieuwen
  • Het helpt je te zien welke personen en middelen je nodig hebt in elke fase van het rebranding proces
Sending
Was deze informatie nuttig voor jou? Beoordeel hier ➭
4.29 (7 votes)