fbpx

De Marketing Kalender van België

Welkom Ondernemer!

Ben je bezig met de planning van jouw campagnes van dit jaar? je wilt weten wanneer het een goed reden is om promotie te maken voor je doelgroep?

Daarom hebben we voor onze abonnees de Marketing Kalender van België 2019 gemaakt om zo de feestdagen en andere belangrijke evenementen voor 2019 bij te houden en om rond de kalender jouw campagnes en content te genereren.

Het jaarkalender is een mooie infografie die met tussen 7 en 12 evenementen/feestdagen per maand weergeeft.

Het is een algemene kalender dus zo kan je je de dagen die voor jouw doelgroep belangrijk zijn herinneren om te gebruiken.

Download de Marketing Kalender, print het een keer af en begin met jouw content planning voor de hele jaar te maken.

Als ik over content spreek, bedoel ik de onderwerpen voor jouw nieuwsbrief, artikels voor jouw blog, post is voor sociale netwerken, video’s, podcast, enz.

Het idee is dat je elke gelegenheid aangrijpt om contact te maken met jouw publiek, of je nu wilt verkopen of op het juiste momenten inhoud wilt aanbieden om merkbekendheid te genereren en hun vertrouwen te winnen.

Groetjes,

Andrea Ramos C.

Content Kalender Belgie 2019 om af te drukken

Voordelen van de Marketing Kalender van België 2019

  • Het helpt om te bepalen wanneer het juiste of slechte moment is om een promotie te maken. Je kan zelf analyseren wanneer jouw concurrentie de markt verzadigt en je kan het voortouw nemen of een alternatieve datum vinden om meer verkoop te bereiken. Bovendien, als je weet wanneer je minder verkoopt, kan je dit inspiratie geven om een actie of promotie te doen.
  • Het helpt je om de communicatie van het jaar te plannen en de content marketing te delegeren zodat iedereen binnen het team hiervan op de hoogte is en de planning en de implementatie kan volgen.
  • Het helpt om zichzelf eraan te herinneren de aankoop van producten of de productie van merchandising te coördineren op 3 of 6 maanden voorafgaande aan een belangrijk evenement of feestdag.
  • Het kan je over enkele thema’s inspireren voor het begin van een verkoopsspeech face to face of voor te netwerken.
  • Het toont momenten waar je een samenwerking kan voorstellen aan andere ondernemers voor een krachtige promotie om zo aan de zichtbaarheid van jouw merk te werken.
Sending
Was deze informatie nuttig voor jou? Beoordeel hier ➭
3.75 (4 votes)