Het lijkt jou misschien onbeduidends: een e-mail handtekening. Je denkt misschien: “Serieus?” “Gaan jullie echt een hele reeks artikels wijden aan de redenen waarom een... read more →
GDPR is een hot item. Het volstaat om de advertenties op Facebook en Linkedin of de vele aanbiedingen van workshops rond het thema te zien om... read more →
Een merk kan op 2 manieren worden gedefinieerd:... read more →
Toen ik bezig was met het opstellen van mijn balans van 2017 én mijn doelstellingen voor 2018, kwam ik het volgende artikel tegen op de website www.gemmafillol.com... read more →
Je bent er misschien nog niet van bewust maar de kleur van de bladeren is veranderd, de dagen zijn korter en de wintersporten zijn begonnen: Kerstmis is in... read more →
Bega je dezelfde fout als zovele andere bedrijven? Weet je niet wie je ideale doelpubliek is? Ben je er van overtuigd dat de hele wereld geïnteresseerd zal zijn... read more →
De client touchpoints zijn interacties tussen het merk en de consument. In het artikel over branding schreven we... read more →
Aangezien ik nieuwsgierig ben en steeds op de hoogte wil blijven van de laatste trends en tools in de digitale wereld, volg ik momenteel een cursus van... read more →
Je kent het vast wel: je bent op reis en hebt zin in pizza. Je opent Google, tikt “pizzeria” in en voilà: je krijgt alle pizzeria’s in je... read more →
Recent commentaar